2011. február 8., kedd

Üdvözöllek Kedves Olvasóm!

Ez az első blogbejegyzésem, új vagyok még a blogírás világában. Miért hoztam létre e blogot? Kettős céllal:

1. Itt szeretném jelezni a honlapomon megjelenő újdonságokat. 
2. Tegnap jelentkeztem a Könyvmoly Párbajra az alábbi könyvekkel:

Coelho, Paulo: Brida
Coelho, Paulo: A zarándoklat
Ende, Michael: Végtelen történet
Gaál Viktor: Varázserdő
Gaál Viktor: Arché
Müller Péter: Szeretetkönyv
Szepes Mária: Raguel hét tanítványa (2 kötet)

Ezeken a hasábokon fogok beszámolni az olvasottakról. Először is arról, miért ezeket a könyveket választottam? Röviden: mert már hosszabb-rövidebb ideje szeretném őket elolvasni, de valamilyen okból eddig még nem sikerült. Hogy jutottam hozzájuk? 

1. Coelho: Brida - karácsonyi ajándékként kaptam egy barátomtól azzal, hogy üzeneteket hordoz számomra (is). Coelhonak több könyvét olvastam már, tetszettek. Kíváncsi vagyok erre is.

2. Coelho: A zarándoklat - még a nyáron kaptam kölcsön, most már illene visszaadni...:) Érdekel Camino és maga az Út. Egyik kedvenc mondásom: "Nem az út nehéz, a nehézség maga az út."

3. Ende: Végtelen történet - Szonjától kaptam kölcsön reiki avatásom után azzal, hogy ezt most kell elolvasni. Azóta eltelt már több mint két hónap, de talán még nem késő. Filmen már láttam, de a képzelet szárnyán lehet az igazi...

4. Gaál Viktor: Varázserdő - [stanley] ajánlása. Ezzel kezdek. Illene már ezt is visszaadni...:) Dícsérte a szerzőt, kíváncsi vagyok milyen lesz a könyv.

5. Gaál Viktor: Arché - ugyancsak [stanley] ajánlása. Sok jót hallottam erről a könyvről. Belelapoztam, rögtön megfogott. Ezt meg is vettem. Még friss, ropogós.:)

6. Müller Péter: Szeretetkönyv - M.P. ma élő klasszikus. Nyilas mint én, Rák Holddal, Vízöntő Aszcendenssel, első házas Halak Szaturnusszal. Rokonlélek. A Szeretetkönyv mindig aktuális, de még nem került sorra. "Megvan, de még nem olvastam", ahogy mondani szoktam.:)

7. Szepes Mária: Raguel hét tanítványa - Régen megvettem már ezt a két kötetes könyvet. Több írását olvastam már Mária néninek, akit mesteremnek tekintek. Szintén Nyilas szülött, rokonlélek. Kedvencem a méltán világhírű Vörös Oroszlán. Mindazonáltal fő művének ő maga ezt az írását tartotta. A 7 tanítvány a 7 planéta, beavató könyv, kíváncsian várom. Talán ha kemény kötésű lenne nagyobb betűkkel, már rég kiolvastam volna.:)

Befejezésül egy mondással búcsúzom: "A szoba könyvek nélkül olyan, mint a test lélek nélkül."

1 megjegyzés:

  1. Hú, innen nagyon kíváncsi vagyok több naplódra is. A Végtelen történet olyan, amivel mindig csak idáig jutottam, hogy "egyszer lehet, hogy bele kéne kukkantani...", a Varázserdőnek a címe tetszik nagyon, a Müller sorozat pedig párom mamájának van meg, de valahogy mindig mást olvastam helyettük, pedig érdekelnek. Nohát, kíváncsian várom a beszámolókat. :))

    VálaszTörlés